Som i en bubbla

Då var man hemma. Tillbaka i verkligheten. Min bubbla som jag levt i de senaste veckorna är ett minne blott.
Vi har haft det helt underbar!
Jag har fått se så mycket. Och nu känns det som jag vet mer än innan. Förstår lite bättre kanske. Vet vad det är för ställen dom pratar om.
Dagarna i KRoatien var varma. Vi hade ingen AC på rummet, så vi spenderade ett par nätter sovandes under bar himmel på terassen. :)

Men nu är man som sagt hemma igen och jag kastade mej in i vardagen igen med att börja jobba dagen efter vi kom hem.
Känns somm att man hade behövt en dag lr två för att smälta allt. Men men.
Nu känns allt det där så långt borta. Som att vi inte hade varit där nästan. Skumt.

Nu ska jag göra lite sallad. Karln håller på att grilla (det går inget bra kan jag meddela, nej karlar vid grillen är ingen hit).
Hoppas iaf på lite käk snart, min mage vrålar.

En tanke skänks till Ozzy, vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för omtanken gumman!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback