Nurse!

Veckan har åter nått sitt slut. Det rusar iväg.
I måndags vinkade jag av Sara vid bussen, när hon skulle tillbaka till storstan :).
Idag har jag jobbat några timmar från tidig morgon (6.00) till lunch ungefär. Himla trött nu kan jag lova.
Har nyss avnjutit en film, Vanity fair, kanske skulle vilat mina blå ist.
Helgen verkar bli lugn. Känns inte som att jag har ork till nått annat, inte råd till heller för den delen.

På måndag drar jag igång och jobbar i köket. Men endast i två veckor. Sedan ska jag återvända till skolbänken.
17:e september drar jag igång och pluggar på heltid. Väntar mej vara undersköterska i december, 2008 alltså.
Det känns så himla bra. Äntligen ser jag fram emot nånting!

Det kommer gå bra!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad jag är för din skull att du hittat vad du vill göra.. du som har funderat så mycke :P

2007-09-01 @ 09:50:28
Postat av: Fridá

Jasså! va kul mewd undersköterska! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback