Vilken underbar dag

Idag är det så underbart ute så jag förstår egentligen inte varför jag sitter här :) .

Igår var det dags för det som vi planerat ett tag nu. Vi började kvällen hos Ida, med god paj och gott dricka. Dom var fortfarande ovetandes (?) om vad som vi skulle göra.
Vi tjoade och tjimmade, sen bar det av till Frimis. (Där vakterna för övrigt är väldigt pigga och allerta, my god!). Där väntade ett VIP bord på oss och vi fick snackstallrik och en drink. Sen var det bara att dansa hela kvällen lång, så jäkla roligt var det! Roligaste kvällen på vääldigt länge. Hoppas fördelsedagstjejorna tyckte det också :D .

Hemåt bar det av, försökte få liv i älsklingen, men ack han sov som en liten svårväckt baby. Förutom när han puttade bort mej och nog tyckte att jag var allmänt dryg och inte luktade godis direkt kanske... haha!!

Idag aknade jag i skaplig tid.. Men sen vart det fart i stugan. Skulle ju äta lunch med tjejerna. Uppdateras lite från gårdagskvällen. Gött var det :). Sen har vi suttit nere på kyrkisbryggis och gottat oss i solen. Knäppt en massa vårkort, måste säja att jag är en riktig mästerfotograf hahaha. "Sitt där, vrid lite ditåt.."

En glass inhandlades sen for vi och såg på fotboll, tyvärr så blev resultatet inte det bästa, men det var roligt.
"Nu går vi ner dit, sen tränar vi! Ger oss inte förrän du har satt den" hehe...

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte just nu. Om jag får välja så blir det en lugn och stilla kväll med film och lite gott. Men nu när jag tänker efter så vore det jävligt gött att grilla.. hmmm...

♣bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja uj ja! TACK för igår, hade också jätteroligt!

2007-04-14 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback