Rubrik.

Herregud, nu har jag vart dålig på att uppdatera :) . Har väl hänt en del sen sist. Sanna har fyllt år, jag har fyllt år :) . Det har vart påsk och utgång mm.
Kan väl börja med fredagen, då fyllde jag som sagt var år. 21 år, ingen ålder att skryta med kanske... Så då var det fika och paket och grejer. Framåt kvällen kom Sara och hämtade mej och vi slog oss ner hemma hos Kenny, blev nån cube och prat. Trevligt trevligt. Hem och sussade gott sen :D.
Lördagen då, herregud vilken dag. Jag började i tid tyckte jag. Men det slutade som vanligt med att jag sprang runt som en yr höna och försökte få ihop det hela. Tjejorna skulle komma kl 19. Och jag donade och grejade i mitt egna lilla tempo. Men tyckte iaf att jag låg bra till. Men när klockan slog fem kände jag svettpärlorna lackas i pannan på mej. Då hade jag ännu inte duschat, gjort pajerna, gjort klart efterrätten, dukat, gjort sallad. Ingenting hade jag gjort helt plötsligt!
Så det vara bara att sätta fart. Och ja, jag hann väl i tid. Stod o sminkade mej när första damerna kom in :D.
Och det blev en trevlig kväll, sång och nynning och dricka och skratt.
Sen for vi in till Linde. Var riktigt roligt där också. Satan vad mycket folk det var! Stog som packade sillar när man skulle hämta ut jackan. Tror folk det går fortare om man trycker och puttas och knuffas lr?!

Iaf så for vi hemåt, jag fortfarande ovetandes om att jag saknade nånting...
När vi kommer till Storå ringer telefonen. "Ja hallå?". "Är det Therese Karlsson" säjer personen i andra änden.. "Ja det är möjligt" säjer jag. "Det här var från polisen och vi har hittat ditt körkort"...
Så jag börjar känna i jackfickorna, men där ligger inget körkort.. Ehhehe, ja det var visst mitt det då..

Hämtade det idag.

I söndags vart det lugnt och skönt. Jag o carro tog en trip till Sanna på kvällningen. Och igår måndag gjorde jag ingenting på hela dagen. Åkte in till Linde på eftermiddagen. För då kom älsklingen hem. Så det blev en myskväll med film. Eragon, vääääldigt bra film!

Idag åkte jag ner och tränade på förmiddagen, nu har jag fräschat till mej lite. Sitter och kollar på tapeterna vi valt till lägenheten. Hmm, hoppas det blir bra! Vi ska ner och mäta och titta lite när Mario kommer hem. Måste inhandla en säng...och köksbord. För jag tänker inte äta och sova i soffan :) .

Det var väl vad jag hade att berätta för dagen :)
See ya'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback